min hund och andras byrackor!

man brukar väl säga så, fast : mina barn och andras ungar.
 
min lilla hund löper och utsöndrar väl någon utsökt doft för områdets alla hanhundar. men det är därför som jag valt att inte ha en hanhund - för att dom sticker till alla löptikar! markerar och pissar överallt. nej tack inte min påse chips.
 
 
i stil med den här hunden (som jag googlat upp) kom in på min gård. grymt irriterad och inget halsband - INGEN ÄGARE! den var inte aggresiv det måste jag ge den. jag kanske bara var på dåligt humör när den kom, vad vet jag.
 
jag som hade tänkt att hänga ut nellie på framsidan i ett koppel, men det törs jag inte nu. jag hade bara tur som fick ovälkommet besök av en någolunda snäll hund den här gången.
 
ikväll är det hockey. jag vet inte vilka vi möter, men det spelar nog ingen roll.
jag slipper köpa matchen och ska åka iväg och fixa match-burgare. evenutellt några kalla också.
kom ihåg att det var här ni hörde det först
 
 
respect MY YARD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback