Maj 2013

det var ju bra att efter att ha haft hund i några år att Nu komma på hur kul det är att träna i grupp! jag har sen en tid hållit på med agility (1år nu va?!) och vunnit första rosetten med skoj. via facebook har jag gått med i olika grupper och träffats på söndagar för träning. himla bra grej att träffa nya människor på! jag blir lätt socialt tappad när jag är arbetslös och det blir lätt att man bara sitter inne eller umgås med sig själv.
 
jag har fått sommarjobb i sommar med! ifjol fick jag jobb på mejeriet och i år går jag tillbaka till ssab. samma skiftlag och samma svalhall. trist att jag fick en kort period bara :/ jag ska börja 3e juni och går av 2a augusti. jag ska försöka ta tag i c/ce-kort och se vart det bär av. mini-me har tipsat.ingen har väl missat att min lilla syster har tagit c-kortet i stockholm?? :) fyfan,det var riktigt bra gjort! (stolt storasyster!)
 
semestern i år blir en långhelg i "södra sverige", men eftersom vi ska till gävle så stannar vi i norrland?! :)
inga agilitytävlingar förrän i augusti. jag är inte så biten att jag pinnar iväg till umeå och/eller nordmaling. skellefteå är nog avstånd för mig! dit åker jag förresten 25e nu och tävlar en dag med båda hundarna, totalt fyra lopp för mig. 
 
det känns som att det är så länge sen jag skrev att jag borde berätta att jag bor kvar på tuna med jonatan och bilen går bra! vespan är tillbaka från stugan och går som en klocka! jag har faktiskt kört några svängar med hundarna! svårt att hitta regler kring att ha dom brevid. det enda jag fick fram var att dom inte skulle vara kopplade!... som att mina hundar går i koppel? :) linförheten är helt magisk vid vespan!
 
kom ihåg att det var här ni hörde det först
 
 
respect me
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback