060806 - - my time

HEJ!




happ, imorgon är det tillbaka till verkligheten och jobba.
cyklade till bergviken och drack 3.5or med zilla igår kväll. vi drog till färjan o fortsatte häva:)
i förrgår blev det dreadsfix istället för att dricka sprit! cyklade även då.
kedjan hoppade ut rejält när jag skulle cykla hem ifrån stan.. mina händer är fortfarande svarta!!

baksmällan är aldrig att leka med :/ skulle verkligen behöva duscha.. men jag orkar inte just nu!!
hälsade på min kusin maria igår. hon har flyttat till brändön i en villa, väldigt fint var det iallafall.
berättade för henne om att jag och markus ska bli nellie-ägare om nån månad! hon skulle komma och hälsa på hos oss också.

hoppas att jag får åka och spela bilbingo innan säsongen är slut. mormor var sugen på att haka på ut till måttsund och kryssa lite.
jag har träningsvärk i mina ben sen jag cyklat Själv till stan utan stöd. puh, de är tungt ska jag berätta. har bara förmiddagsveckan kvar med cykelsällskap, sen blir jag helt själv :/ kommer säkert inte cykla alls lika mycket då. kommer aldrig få bli normal, kommer alltid vara ballong-sara.
tror jag ska leka med min låda sen, den blå.

sen har jag ordnat utemöbler (ja jag är fullt medveten om att somaren är nästan helt slut, men det skiter jag i) jätte fina blåa från jysk eller rusta. 40% off ;) jätte fint.
mamma är där nu och ska ordna ett paraflax till mig också, ett i natur!
katterna har gått lös totalt medans jag drack öl med zilla. min lilla vasen vas är kajk och ligger fortfarande på golvet i bitar. samma sak med min lilla lilla tallrik-pryl.. jag hade gurka på den, det gillade tydligen inte katterna så de pajade de. jag som hade det så fint här :/ pedantstädat o allt.. bortsett från alla porslinsskärvor och vasen vas lik på golven så är det faktiskt fortfarande fint!
jag gillar den där låten med black eyed peas och den där sergio mendes - mas que nada



JAG KÄNNER EN BOTT HON HETER ANNA ANNA HETER HON
-- lätt den bästa sommarplågan någonsin. jag kan ärligt säga att den är BÄST! rix går att lyssna på om man vet att basshunter kommer om 40min!
keyshia cole var inte lika bra som jag trodde hon skulle vara, faktiskt.
jag söker efter nya låtar och folk att lyssna på, har gett de flesta en chans. black eyed peas är fortfarande no1 på playlisten.

donna fräser åt barn(?) på baksidan, (tror att det är en katt nånstanns som retar henne också)
jissa ligger bara och andas på golvet.
nä jag ska gå och ta en till huvudvärkstablett och lägga mig i soffan och se något häfigt!!
see ya! kom ihåg att det var här du hörde det först


respect bep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback