5:e augusti 2005 - Nelly

min vovve-uppfödar-person ringde mig när jag hade slumrat till i traversen och berättade glatt " i lördags fick vi ta emot 8st små valpar" :) iiih.. min vovve har kommit till världen:) 5e augusti 2006.. hihi.
av 8 små busfrön så var det bara en enda tik i kullen, och hon var missbildad :( ingen svans och de visste inte hur ryggraden kommer att se ut.
så, jag har bestämt mig : det blir en grabb istället.
får faktiskt lov att bo med 3 pojkar:) det spelar egentligen ingen större roll om de är pojke eller flicka, vit eller guld.
30 september... OOOH LA LA! ska dessutom åka dit om nån vecka och kolla på valparna innan jag hämtar en for real! :)

min bil har inte gått genom besiktningen för 5-6gången nu! NU har jag fått nog!! ut med skrothögen på blocket, sälja skiten NU! och sen åka direkt till ford och köra ut min nya fina vita ford fiesta -03 ;)
FATTA VAD NÖJD! ny bil, hund och på lördag kommer my sweetheart hem! OH OH!

måste erkänna att jag syndat idag. jag har kört bil till jobbet Och ätit gurka med DIPP! skjut mig för fan! ska cykla ut till arcus någon dag o chilla på deras strand. måste försöka få tag på en hoj till markus så han kan hålla mig i handen bara ;)
tänker inte ens nämna de andra jag åt. socker-juice bland annat, inte bra.

kissevakteriet har gått ok. donna är hemma med "mamma och mormor" nu. tror hon tycker det är underbart att få komma hem! slippa gå i sele och få mjukmat. jag ger inte jissa mjukmat längre så jag har inte varit så duktig på att ge donna det heller :/ men hon verkade må rätt bra ändå:) lilla donnis!
mia kom hem nästan hel, det var ju en lättnad. nån förkylning har hon gått o skaffat sig :(

njeeepp. jag ska ta och krypa till kojs.
och btw, om ni vill något. jag kommer att använda halebop rätt rejält nu, ska ha den i min "finare" telefon. såå.. jag svarar nog inte så duktigt i telia:)
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback