Basshunter

FUCK VA MÄKTIGT!!

Markus och Jag grillade med Björn Frill OIle & Rebecca igår. Jag och Markus åt fläskfilé ;) gotti
Frill drog rätt tidigt in till stan medn Frull som var stabil och körde bil. (hahah läs den där meningen högt)
Frill sjöng någon låt om "Fredrik", snuskig låt!! ssssöö.

rebecca körde in till stan och dumpade av mig markus och björn på brasseriet. Lilla kön. Men vi köade(!!) och kom in!! Drack lite öl, rökte lite och sen... WOOOW!  Pressade in mig mellan en finne och finnes kusinkusin som var 08a. FYFAAN och och 08an var igång!! :) Skrek lika mycket som när man tog studenten! hahaa.  Vilken KICK o se Basshunter! Ful var han, men han var så dålig så han blev bra. Och jag tror jag hittade den enda människan på brasseriet som inte kunde texten till Bot-låten: Finnen!

Idag känner man hur kul man hade igår, men de är helt klart värt det.
Städa upp hela lägenheten igen, men de går snabbt om man är tvåå. Har kastat upp bilder från igår, men batterierna dog innan vi hann ta speciellt många. Ni kan ju googla efter Basshunter ;)

vi tog en taxi hem och björn cyklade från oss. när vi skulle kliva ur taxin hemma så tog de en taxi bakom och stressade oss. det var våran granne, som också bor nere. vet inte vad dom heter, men vi stod och pratade med dom länge! katter, hundar, andra grannar :) hohoho. känns stabilt!

kom ihåg var du hörde det först


RESPECT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback