förfest innan fest, som är förfest

igår tänkte jag att jag skul
Skulle ha en liten grillfest, men.. de blev flyttat till idag! ska gå på brass o se BASSHUNTER!! hahah,
det blev iallafall en liten förfest till festen igår. jag markus olle rebecca björn anna zilla bjöd på deras sällskap! fotade lite pics med markus kamera också =) iih kom ju på att vi har en! måste bara lista ut hur man slänger in bilderna på datorn.. hm! jag o anna bena syndade lite pizza innan rebecca och olle bjöd på kräftor :) fan va scary o skala de där jävulskapen!!

so, ikväll blire fläskfilé :) vi städar massa nu, dammsuga, skura o sånt. de blev inte riktigt lika lugnt igår som planerat! hehe. jag är inte så ruskigt bakis heller.. suprice! kanske har jag lärt mig att dricka med måtta så man inte blir Super bakis.

jag ska ta och gå ut på baksidan och kapa paraflaxen nu.. wish me good luck! ;)
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback