i had a dream

jag kommer ihåg vad jag har drömt inatt, fortfarande. jag tänkte stiga upp kl.08 ungefär, eftersom jag la mig så jävla tidigt igår. men jag hade så jävla sjuk dröm så jag var tvungen o se vart den skulle ta mig! nu har jag typ försovit mig till jobbet.. (nästan iallafall)

jag var typ på golfängen fast de var mycket större eller något, massor med folk och bara folk man känner, folk från alla gamla klasser och sånt. jag hade äntligen fått en hund visste jag, men inte mer. tillslut så stod jag där med en rottweiler som hette max och valpen som också var min. tror valpen bara hette valp eller något. sjukt less men jag ville inte visa det, för jag ville ju verkligen ha en hund, fast en golden.
till slut så hade jag en golden på något vänster och den hette nelly och ville inte vara med oss för att de där rottisarna var så fula och jobbiga. tyckte de var rätt chill egentligen, de gick o ha lösa och sånt. ääh sick dream

nu ska jag be markus köra mig till jobbet så jag får börja se film o så ;) strängarna står stilla och jag lär inte ha något att göra alls. viiilken otur! ska ta med en massa grejer tror jag. tiden kommer ju stå stilla annars.
njeppppp. kom ihåg vart ni hörde det först



respect for rottis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback