Jag orkar inge mer snart, blää less

okey, måste bara skriva av mig.

1. jobbade extra ihelgen med lag5, glömde bort att berätta att människan jag körde med (en annan vikarie vi kan kalla för plasthuvet) har inte alla pinnar under stolen. bara går ner från traversen Utan att säga till. man Måste säga till så jag kan göra hans jobb samtidigt som mitt eget och självklart tvärtom. inte nog med att han var tyst när han smet iväg ner.. nää.. han drog precis då huvjärnen kom. och då Måste man sitta i den traversen som kan kör, går inte på något annat sätt!!! såå.. jag var tvungen att köra snabbt iväg och parkera min travers.. KUTA 200m rakt igenom den stekheta hallen. det är så varmt så de bränner igenom kläderna, förstår ni??? äckligt varmt med andra ord. man är då inte sugen på någon charter resa till söder havet iallafall!! IDIOT!!! sa några väl valda till honom när han kom upp igen efter 30min.. " egentligen borde jag fan låta dig kuta genom hela hallen som jag fick göra.. helvetes jävla...." Inte en trevlig ton vill jag lova. USCH!!!!!!!!!!!!!!

2. motvinden.
första skiftet någonsin som jag cyklar helt solo. ditvägen var väl.. ja jag kom ju fram iallafall. stannade en snabbis på coop ;) men hemvägen... jag var så trött när jag skulle byta om. jag tog mig friheten att sova 20min på en träbänk!! sen veta om hur långt de är hem.. och att cykeln står där nere och väntar.. Nej. funderade skarpt på att lifta med någon hem.. men då blir man inte snygg! jag har då inga planer just nu på att cykla själv till jobbet igen. fast jag måste erkänna att de går snabbare och lättare för varje gång. de är ju fan inte granne till ssab!! 2mil fram o tillbaka, ledigt!

skulle va skoj o veta hur länge det tog.. fick avlösning tjugo i.. var hemma kanske.. kvart över? MOTVIND! hahaha jag skrev ju fan aldrig om det!! nuuu..nuuu är de mycket att hantera. iallafall.. :) det var en FET motvind.. och de är uppförs jävlart bakom varje hörn. men den värsta backen på hemvägen är nog... nästan direkt när man drar förbi vakten för då har man inte "kommit igång" hahah vilken fjant jag låter som!

JOOOOO.... tror ni inte att de varit och gjort mini-blå upprörd också? först krascha markus bilruta och sno bilstereo som är lika mycket värd som en 90g hamburgare!! jaha.. vad händer? någon jävla stjärna gör inbrott i mini-blå som inte ens har någon stereo för jag tar ut den varje gång!!!!!!! på passargerarsidan fram hade de plockat bort den där grejen vart man kör in nyckeln. det var bara ett hål där!
jävligt intelligenta tjuvar.. jag menar.. gör man sig besväret så tar man väl något?? men NÄÄ jag fick en liten present istället.... en liten plattgrej som såg ut som en nyckelring och de fanns en liten knapp där.. tröck man på den så lyste det en liten söt lampa! tack tjuvarna, väldigt gulligt! jag orkar inte ens bli förvånad now a days.

och min bil var inte "klar". skulle tydligen ha en ny backspegel o den kommer inte föränn fredag, men jag ska hämta den ändå o komma tillbaka med den senare! :) känns som att få körkort en gång till nästan.. ;)
mhm, var det något mer spännande jag hade på hjärtat?  Nej.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback