Nattvecka

Då var det dags igen, min älskade nattvecka är tillbaka igen! Tråkigt att veta att inte de andra kommer och skriker sönder stället. Men jag får väl ta och lära upp gubbarna lite :) Försökte sova lääänge idag så jag skulle vara pigg och redo, men vad händer? Klockan elva så kan jag inte sova. Låg och drog mig i en timme!!
Skrev in mig för svenska b idag också! Nu ska de blir ändrade grejer, ladies and gentlemen!

Cyklar väldigt mycket nu också! Fick panik när jag inte rört mig på två dagar så jag slet med mig Björn och cyklade 1,7mil. Det är inte alls något långt! Började med att (utan stopp) cykla från mig och direkt upp för den Lilla backen till Ormberget! Jag tog mig upp med cykel på första försöket!! Alltså vägen som bilarna kör, INTE själva backan :) iiihhh.

Skulle hämta min bil idag också, men den var fan inte klar. Den skulle servas till max :) Min lilla fina bil.. :)
Jag ska ta och sova lite, dra iväg lite tidigare med cykeln så jag hinner förbi coop och köpa keso och gurka! Jag är frälst! Kommer ihåg att jag åt det på Magneto varje dag, fast med nån dipp-atig grej. Men neej... .) HOOII.
Grillfest till helgen, kom ihåg det nu ;)
kom ihåg vart du hörde det först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback