060607

natt nr2 avklarad.
har varit jävligt chill. var upp en sväng på maskin och möttes av 1000-frågor rally med tommy och anton.
"när ska du ha barn" "sover du naken?" och frågor som jag inte ens kan skriva (ni som känner mig vet vilka ord jag menar) men kul var det. lite trist att knata in i traversen igen.

bytheway, lag3-killen som jag var mindre snällt mot.. igår blev de fel på strängen och.. jag behövde inte sitta. = ingen avlösning.
idag.. fick jag sitta. var nervös över vem som skulle komma. tyckte det var lika väl att ställa in sig på att han skulle komma. men tack guuuud det var det inte! 2 nätter kvar nu.. han bör ju komma. jag skämms!

sen har jag städat hela jävla lägenheten. man känner inte igen den! nu vill jag verkligen hänga upp mer grejer på väggarna och kirra schyssta lampor och bjuda hit mina Vänner och vara nöööjd :)
är billös nu föresten. =(
ska inkassera skulderna omgående och köpa en biljävel. blir tokig på det här! bläbläblä.

pastor troy.. :) lånade evelinas lilla kompis 3h och njöt till 100%, try it.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback