big update

efter min hundvecka bar det på tisdag av mot umeå. jag fick låna mercan av min farsa och vi behövde bara betala 100:- var för att få låna den PLUS att vi fick fulltank. grejer..
pressade in två madrasser i baksätet där jag planerade att slagga. zilla och anna var nöjda över deras ny-inköpta tält från stadium. hahaha klockan fem på morgonen första natten knackade det på rutan..
det regnade rätt mycket och det hade blivit svin blött i deras tält :) inge rolig egentligen, men i efterhand är det rätt komiskt. så alla 3 sov i baksätet(ja baksäterna var väck så de var gott om space om man är EN)
vi var ut på o´learys i umeå.. aningens mycket större place än i luleå. jävligt schysst musik må jag säga. sen  åkte vi taxi tillbaka till campingen. och de var då fan försöka gången i mitt liv (zilla o annas också) som vi gav dricks till chaffisen. men han tiggde fan om det. "jaha så resten är dricksen då?" jävla t*rk.

shopping i umeå på tordagen. stopp i byske och tittade på en väldigt väldigt liten människa! shit va småa de kan vara!! sen stopp i skellefteå ( om de inte var innan) och shoppade lite. sen tillslut stop i piteå. där började zilla bli lite irriterad på mig och anna :) "inte en till jäävla H&M affär" hahaha. toooo baaad! :D
mitt shoppande resulterade i : två väskor, två solglasögon, ett par svarta jeans, en tröja, ett linne, ett par skor, smink, diadem(?), tavla, sockar och nån grej.
me like ;)

var till boden direkt efter att jag släppte av annabena o zilla. såg fotboll på björknäsvallen med markus och kekke. boden bk eller nå sånt. de ledde svin länge, sen när det var 1min kvar fick gästande lag en frispark 65m från mål. bollen gick rakt genom muren och målvakten hade inte en chans. markboll.
sen följde markus med hem :) hem hem hem. körde han tillbak till boden vid 12-13snåret idag ;( han kommer tillbaka om en vecka. så.. liite bättre känns det.

senare idag midsommar. har jag varit till stugan och grillat med min familj. snart ska jag tillbak in i mörkret och chefa i 68an igen :)
blää. ska sova lite och fundera på om de är min tur att köra avlösningen.  fan va jag älskar ssab-lön!!
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback