en månad

5e maj, och nattveckan drar igång igen. kan nästan påstå att det var en månad sen jag började igen på ssab. läskigt att jag inte riktigt kom ihåg hur man skulle köra, använda datorn, lägga alla bitar osv.
nu flyter det på hur bra som hellst.
åkte omkring och registrerade en massa bitar som crille hade glömt bort. kände mig som aarne där ett tag, aarne har koll på allt i svalhallen. aarne är nästan min idol.
hela veckan ska han vara och köra med mig, och eftermiddagarna på hundveckan som drar igång nästa vecka. sen är det jag som blir "nya aarne" :) gubbarna sa till och med att jag skulle köra aanes travers :) känner mig som en stjärna! min största svaghet är att jag inte riktigt hör va de säger till mig, och det är Då det blir fel.

kul att det är lag3 som avlöser oss hela veckan nu.. ehehe. jag vet inte vad jag ska göra =/ kan ju som inte gömma mig nånstanns. hoppas att båda strängarna får startgenombrott eller något annat fel så ingen behöver sitta där. vilken dröm. men det är inte alls snällt mot stackarna som ska fixa det uppe på maskin :/

ingen fattar de där, så jag ska sluta yra om sånt skit.
har varit en sväng på gammelstads marknaden på söndag, med mitt legoland-paraply :) bilen fick ta en smäll också. på passargerar sidan fram är det en... "liten" buckla och lite annat tjoffs! men.. allt fungerar! tufft.

jag är stressad över att jag snart måste åka iväg igen, 4 nätter. men de är tusen gånger bättre än förmiddagarna iallafall.
njepp.. project runaway nu. kom ihåg att det var här du hörde det först.


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback