raider

nu har jag arbetat klart, iallafall ett litet tag framöver.
har trots allt varit en helt okej helg. det blir vad man gör det till!! gratis käk natten mot söndag samt natten mot måndag. fläsk karré o sånt och grillade hamburgare nu inatt :)
cykling (med mig på styret), impulsiva "badningar" i processvatten (= vatten som Inte är rent), mycket ledig tid.. huur kul som hellst för att vara på jobbet egentligen! :)
björn som kallar twix för raider, johan som ska döpa sin hund till k*k.. osv osv :)

måndag idag, ska upp om 5-6h och försöka vända dygnet. sen tänkte jag dra en fet städning under dagen, inklusive tvätt. måste göra det fint när markus kommer hem. ska dessutom åka iväg på tisdag till IKEA med mamma och malin. jobbar torsdag och sen på fredag bär de mest troligt av till kiruna festivalen. är inte helt säker på hur jag vill göra. känns som att jag borde försöka spara lite pengar.

jag har tagit kontakt med ett gäng kennlar i norrbotten och västerbotten nu. mest troligt skaffar jag min vovve nästan direkt efter att jag har slutat jobba på ssab! extra eller nellie verkar namnen ligga på just nu :) någon som har något schysst förslag? jag skulle behöva det!! rasen... ja den kan ni få suga på ett tag till. lite hemlisar ska man ha med folk man känner på rikt ;)
nåvääl.. jag ska väl ta och krypa ner under täcket och sluta knappra på tangenterna så mia får somna om :D (btw, ska fotogalleriet byta namn till pixbox?)
kom ihåg att det var här du hörde det först!!


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback