yeej

häftig dag/kväll igår.
stress till björsbyn för att köpa blommor till Mig. emma hakade på dit, vi åkte till zilla sen. jag cyklade :) haha
grillade o sånt, helt okej! jag och emma delade på 1l vin (rödvin).. sen hade jag 2 bärs också. heehe.. cykel in till stan sen. annabena o zilla på varsin och emma på min pakethållare :) depåstop hos emma i stan (jätte fin lägenhet vid o´learys. cleo för min och emmas del, bar1 för zilla och annabena.

cleo var trevligt, tror jag. träffade killen som jobbar på lag3. "du är så jäävla kass på att komma i tid, jag hatar ditt jävla lag" blablabla.
man ska Inte bli ovän med människorna som avlöser en, inte bra sara.
blä.
sen försvann min väska! pyttsväck bara! trodde att någon hade den, typ emma eller mia. men icket. jag drog ut från cleo utan väska eller jacka. fyfan vad min hals är knas idag =/

har varit på myrorna, bakis. ooh
har gjort kyckling nyss 2kilo :D
ska iväg o promenera nuu med emma.
kom ihåg att det var här du hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback