060528

Intressant.



Det har blivit mycket på senaste. Jag har haft min nästan helt lediga vecka (16h arbetsvecka) och det var ju tvunget att firas!  I onsdags så selgades det ut till Cleo, det var härligt :) Träffade massor med folk, hur bra som hellst! (tyvärr inga bilder)
Sen jobbade jag torsdag och så i fredags. En totalt oplanerad utgång på Cleo igen på fredagen med samma gäng kan man väl påstå. Anna försvann i vimlet så jag och mia yrade på.

Sjukligt bakis på lördagen.. en pizza, en katttant hos mia osv.
jag och mia var till stugan här om dagen, vi hittade en vildkatt/utekatt. Den ska till vetrinären imorgon och kolla om den har något chip i örat.

sen har jag inte fått någon lön!!! jävla ssab.  jag har inte en spänn och hyran ska betalas. jag ska fan för första gången på Länge till stan imorgon (om lönen har lust att komma) och köpa byxor. fan jag testade gamla byxor här om dagen... mina ljusa jeans som jag hade på högstadiet eller när fan de var.. fick jag på mig! (ja självklart var det sånna där stretch, det är inget mirakel de här!)

igår blev det poker och mipiz drog hem hela vinsten! jag blev less efter ett tag och drog en all-in som blev de sista. jag blev lite sugen sen på att dra på brasseriet (ja fråga inte varför just Brasseriet!) men.. de blev icket. vid 3 tiden drog jag mig tillbaka och mipiz intog sängen i vardagsrummet tillsammans med Jissa.


babyboom, god damnit! folk verkar ju pressa ut små röda skrikande bäjbisar lika ofta som jag byter sockar! scary. jag vill inte ha nån unge känns det som. 1. aj aj när den ska ut i världen. 2. palla
en hund räcker :) en liten frida! Den jäveln ska få heta frida :) en liten shetland sheepdog:) owh... jag vill, jag ska ha!!!


"I had a dream last night
You were there
You held my hand so tight
I thought I'd just die
Do you remember
When we use to have so much fun
I used to cry sometimes
Those days are gone
Do you remember?"

(nej det var faktiskt inte menat så, en annan gång kanske. den kom bara med för att den var på just Nu)

Neeeeeej. jag ska gå. kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback