22a maj 2006

äntligen har jag gjort klart mina 12h:s skift för ett tag framöver. har avklarat natthelgen, den var gode tung. men klockan ca 04 inatt så hände något som gjorde mig glad! aarnes travers brakade sönder och vi var tvunga att stanna, helt. ingenting fanns att göra. bara vänta på att mekarna skulle laga svalhallen. strängen var tvungen att slå igen ett tag och jag slapp ha avlösningen! klockan 5 var jag ombytt och redo för att sätta mig i bilen och åka hem :) vilken final!

på tal om final, grattis finland (trots att jag inte hört en sekund på eran monster-låt)
och sverige.. oj OJ OJ! OS-guld och VM-guld.. samma säsong! vilket land vi är, YEAH!! haha. jörgen jönsson hade tydligen lyckats med något som ingen annan hade gjort tidigare också.. minns inte vad det var, men bra var det iallafall.

jag kom hem klockan 06 imorse.. somnade vid 7 snåret, upp vid ett. och sen har jag varit vaken sen dess! har hunnit bada, vara på stan och träffa zilla anna och frull. sen har jag varit till frull och sett hans jäääätte söta hundvalp : mimi! musse (kaninen) var också ett guldkorn:)
owh.. när hans "farsa" kom och hunden blev jätte glad så saknade jag verkligen en egen vovve! hunden var helt galet glad! jag ska fan i mig skaffa en! först afrika och sen vovven! lätt.

har funderat på de här nu, afrika. det kommer bli legendariskt! aaijt mipi? aja, ska ta och göra något mer vettigt i solen tror jag. kom ihåg att det var här du hörde det först


respect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback