Galen shopping!

Andra förmiddagen och jag fick äntligen åka och skriva på mitt nya kontrakt.
ska jobba mellan 2 maj och 24 september.  fick äntligen min lön idag, skönt. det var jag tvungen att fira. jag slet med mig björn till stan nästan direkt efter jobbet. bara en snabb dusch och så iväg.

"jag ska bara köpa de där jeansen och ipren"
jahaja... det slutade ju inte ens i närheten! ska se om jag lyckas rabbla : 3 par skor, 2 par byxor, 2 röda tröj-grejer, ett gäng linnen... =) oj oj OJ så de kan gå=) och min nya fina jacka =) wiiie
tänker inte gå in på hur mycket det gick. men jag får då råd med hyra o grejer =)

jag har tråkiga nyheter, det är vinter i afrika då vi hade tänkt åka dit, så vi måste åka nån annanstanns =(
men det Blir iallafall. kanske har råd med fler utlandsresor och road trips nu! eftersom jag har ett gäääng månadslöner att inkassera =) wiie

jag skulle köpa snus idag på kiosken på Ica på porsön. jag slängde fram kortet och drog de utan att nån sa till (vissa är tröga och langar fram de fast man ska dra själv, men inte jag!)
" man  måste vara 50, 3"
" vaa? jaja"
" ja men måste vara 50 så de blir 3"
"bjöööörn va säger hon?"
björn är tyst
"vaa? jag fattar inte. vadå måste vara 50? jag är inte 50"
"men de kostar 3kr eftersom de är under 50"
"men jahaaaaa"
trög människa som inte kan snacka klarspråk och står bakom kassan, idiot!

sen måste jag säga grattis till lilla anna som idag blir 21år =) nååå.. =) hihi.
bar1 imorgon för att "fira" lite. de betyder att jag lägger mig direkt när jag kommer hem och sover tills de är dags att krypa iväg. jag Måste ju ut! jag menar.. anna fyller år Och jag har massor med schyssta grejer att ha på mig! jag är mest nöjd över mina skor =)  oh oh oh!

GRATTIS OCH KOM IHÅG ATT DET VAR HÄR DU HÖRDE DET FÖRST


RESPECT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback