Onsdagar

Fuck it, nu missade jag kisses tid igen. nu skiter jag i det. för han klarar sig bra med det han har.
sen hade jag skrivit en relativt lång blogg här tidigare, men någon tog bort den. fruktansvärt irriterande.


ONSDAG

ett gäng iskalla hos sistaah igår, fick äntligen se hennes och anna-benas nya lya. 2st ettor! de har en hel våning för sig själva nu, det är det fan inte alla som har.
tror det kommer bli svin bra när de väl målat den gamla lägenheten! och zillas toalett... DJUNGELTEMA :)
toasitsen var fan klockren!!!

jag ska iväg till stugan för andra gången den här veckan. var tidigare och badade tunna och bastu. men nu jävlar. jag ska borsta bort nån gammal färg och måla ny färg på stugan, självklart får jag en slant av pappa för det! ha, trodde ni jag gjorde saker bara för att va snäll så hade ni fel!

(nej jag tänker inte skriva vad jag har drömt eller om vem)

klockan är ju ingenting! jag måste ställa om dygnet till natt ganska omgående tror jag! kommer vara död när jag börjar jobba igen!
sa jag föresten att jag kanske inte får jobba så mycket som det var tänkt från början. för crille som jag ska vara vikarie för, hans 14 månader jycke har gått och blivit överkörd av tåget! och det är tackvare hunden som jag får mer jobb. för crille skulle lära hunden att gå i skogen och jaga, men de blir svårt utan hund!
ska bli kul o se hur min framtid på verket ska få se ut!

sen det här med att jag inte vet vad jag ska göra när jag får lönen. jag vill så mycket.
• köpa grejer till lägenheten • köpa nya kläder • köpa ny mobiltelefon • åka till bulgarien • åka till mauritzuis • köpa en vovve •  massa grejer alltså!
vet inte hur jag ska prioritera riktigt! mp3spelare..?! ja..
jag kommer inte ha råd med mycket jag. men jag är inte så sugen på att dra på pdol och annat tjoffs. luleå kalaset?! det känns lite som.. raggarträff möter grace, med några sångfåglar på scenen.

jag ska ta och kila iväg nu. måste söka rätt på kisse för han ska med miiiig! yeah yeah yeah (???)
kom ihåg att det var här du hörde det först!


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback