satans helvete

nu har jag fått nog. dra på fan så less!!!
jag sitter som vanligt till sist och väntar på att nån människa ska komma och avlösa mig. vid halv, tjugo i, senast brukar det kila in nån. klockan blev kvart i.. och jag satt kvar. tio i... still going.
FEM ÖVER SEX PÅ MORGONEN ser jag en vit hjälm sticka fram vid huv2.. jag börjar veva, vinka.. ja vad som hellst så han ser att det är JAG som sitter där. han går försiktigt och otroooligt långsamt upp till bryggan.
"men sitter du kvar här? du ska ju ropa ner till adjustaget".. JAA men skyll ifrån dig på mig. det är ju satans jävla lag3 som inte fattar det här med avlösningen.
"andreas försov sig" men herregud, det är fan inte första gången. sätt han inte på att avlösa när han försover sig så mycket hela tiden. bara förra sommaren så var han sen rätt många gånger. lita inte på den där killen med avlösningen säger jag bara!! inte den tiden på morgonen iallafall! iofs så var han kass på att komma till kl 22 också.. "han klättrar i berg och glömmer bort tiden".. JAHA men visst. jag vet att han är duktig på att köra, men det går inte in i mitt huvud hur han får jobba yttligare en sommar med meriten "kommer ofta sent".

guuuuuuud vad arg!!!!!!!! bakis, trött och så vänta till tio över sex innan man kommer till bilen!!!!
nä nu jävlar är det sängen. jalla jalla
kom ihåg att det var här du hörde det först!



respect for my cat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback