to much wine

Igår blev det impuls vin-drickeri efter att jag masat mig hem från stugan. 1l vin var och en hyffsat stor handling på kvantum! Slutade med käk och VAX! Sånt som man sliter bort! Jag och Mia var tvunga och se om det var något att ha :)
- " Vi testar det efter att vi druckit lite"
- " Ja för helvete"
Sagt och gjort... Mia skrek som en stucken gris när bikinilinjen blev vaxad, heelvete! Så ont tyckte inte jag att det gjorde! Hmm :)
Ska bli intressant och se hur det går för Mias bok! Jag tror och hoppas på att det kommer bli en sån där "best-seller", självklart!

Vi köpte jordgubbar också, men vi åt dom aldrig :/
Jag ska jobba hela långa helgen nu, natthelgen.
Fredag: 22-06
Lördag: 18-06
Söndag: 18-06

Jag blev aspackad av vinet. Jag hade en svin smart plan.. jag skulle gå och lägga mig i sängen men det kunde jag inte bara säga eftersom det var folk hos mig.
- " ska bah gå på toa "
så vinglade jag iväg mot hallen.. idén hade varit jävligt bra om jag inte vinglade omkring så mycket, var som att gå på små bollar, med något slags glidmedel på.
... om jag är bakis? nej för helvete. faktiskt inte.

kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback