Back från wooden

Jaha, då var vi tillbaka här igen då.
efter många om och men är vi är. kraschade bilen lite lätt i ett dike inte långt ifrån masugnsbyn..  vi klarade oss bra allihopa!
fan va alla var snälla och stannade. ALLA stannade! utom dom som åkte förbi när de redan var folk vid oss.
ringde bärgare och efter ett tag stannade en timmerbil och slet upp oss.. :)
fronten på bilen åkte av, kylaren är väck i princip enligt min far. ska försöka ta mig till bilarenan idag..

sen har jag fått rida :) toms lillasyster marie hjälpte mig. det om något var nostalgiskt! kändes som jag var barn på nytt! lukten vart hästarna stod, känslan av att sitta på hästen när den gick, sättet att hålla tyglarna, sättet att hålla i sig i sandeln.. känslan när fötterna tar i stigbyglarna.. allt. ljudet av när hovarna tar i snön.
marie höll i hästen hela vägen och jag bara satt där med ett stort smil och var hur nöjd som hellst!
blackie tror jag hästen hette :) om det inte var den andra stora!

wiie.. nu ska jag försöka väcka tom igen :)
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback