birthdayparty & annat

igår var jag hos sistaah på hennes födelsedagsjippo:) jag var den enda som inte drack och jag är stolt över mig själv såhär dagen efter!
lirade lite family guy som var svin skoj och kastade lite pil. helt okey! lite trist att tom låg och sov hemma och inte följde med bara..

han har föresten åkt nu, tro det eller ej.
13:50 gick bussen mot umeå..  min älskling åker bara längre och längre ifrån mig. ogillar skarpt de här med att inte ha han här. ska bli väldigt intressant att se hur det ska gå när han ska åka och jobba på slakteriet.
skulle kunna följa med, men vad ska jag göra medans han jobbar? stirra in i väggen och terrorisera sönder hunden? men vi behöver verkligen pengar..
har ju sagt upp lägenheten igår o allt :/

har funderat på olika ställen att bo på.
hemma hos mina föräldrar, hos toms, i stugan eller kanske flytta till en annan stad? umeå kanske.
men där har jag Ingen! egoistiskt tänkt jag vet. tom är ju i luleå med mig, och han har ingen här. han verkar ju ändå må rätt bra. men jag kommer bli ännu mer beroende av honom om vi flyttar dit.

funderade på att kanske läsa upp gymnasiebetygen i umeå och sen kanske läsa någon 1-2årig linje, då får man klasskompisar och kanske en vän.
men att lämna allt och flytta till en stan jag tappat bort bilen i... 
jag funderar fortfarande.
har inte bara mig själv o tänka på.

ska åka till gammelstad och äta middag. jag orkar verkligen inte börja med någon "lonley dinner".
orkar inte ens städa. skulle verkligen verkligen behöva tvätta också.. blää.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect my pills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback