det börjar gå över styr

jag har sjungit för nellie.. "10 små vovvar hoppade i sängen, en trillade ner och slog sitt lilla huvud.."
jag har också gett nellie några härliga romantiska kärleksförklaringar och nu fikar vi i sängen.
men hon är på golvet, jag sitter i sängen. vi äter bulla och nu tänkte jag att det var dags för lite mjölk!  en hund är en otroligt bra person att ha med sig. ett bra sällskap, inget snack om saken.
visst är katten också underbar, men han sover mest. han får skylla sig själv för att han missade vårat bullkalas.
tror mest jag gör de här för att jag inte pratar med tom, skyller allt på honom just nu :)

har kommit till avsnitt 10 på säsong 2 på the L word (mjuk-porr-lebb-såpa, eller desperate flatwives)
plocka bort porren så är den faktiskt bra.
nä nu ska jag hämta mjölken och vänta på att våran lilla bortresta underbara älskling ska ta och ringa!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect mitt bullkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback