ett nytt försök..

min sockertopp var varit väldigt duktig och varit vaken i hopp om att lyckas vrida dygnet till det de "ska" vara!
blev en tur in till stan och jag sökte efter den där förbannade klänningen. jag Ska ha den!!
halv kort svart sak utan band. jag såg en bild på den i cosmopolitan, men inte fan finns den.
hittade en likande på de där glitter-placet i shopping (två våningar). 499:- ville de ha. FINE bara jag får något liknande iallafall!! antingen är det jag som är fet som en flodhäst eller så har jag ingen som hellst aning om hur man ska få den att sitta, eller ens FÅ PÅ SIG! tänker Inte nämna storlekar..
kan säga att jag "klev in" i klänningen, eller försökte. my ass.. vid en viss storlek slutade jag och blev arg.
KAN NÅGON SÄGA HUR FAN MAN FÅR PÅ SIG EN?? - tack.

jag har biiil, en till bra sak. men kl 22.00 ska jag infinna mig utanför stålkontoret och hämta papi som har sin beloved hundvecka.
jag har också fejkis nails nu ett tag. ett otroligt bra sätt att sluta bita på mina nästan obefintliga naglar! docj rätt dyrt meeeeen! jag har faktiskt redan köpt present till sistaah så jag simmar lugnt.

nej. ska ta o glida någgerst nu iallafall.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback