ett ord : valpar

valpar i all ära men fyfan! :) en valp gick bra och nu har vi en mini på övernattningskalas. hennas lilla valp smilla är här medans henna är ute och upptäcker världen.
valpar kissar inne, ofta. men det är ok! slitit sönder mina jongleringsbollar.. fine. ätit upp mina skosulor, thank you! och massa annat skit. VALPAR... men snart växer de upp.. :D

nu har vi fått Nog.. har stängt in de tillsammans i hallen med hjälp av en lös dörr. där inne kan de få sova tycker jag. smilla är en liten atlet! hon har på något sätt lyckats hoppa väldigt högt och fått tag i toms bröd. en liten rackarunge de där :)

neej.. nu ska jag avsluta och fortsätta min och toms prison break-marathon.
always together hon´, always by your side. i love you

kom ihåg att det var här du hörde det först



respect for michael schofield

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback