Flytt o sjuk(?)

bara att gå till lulebo och säga ajöss till lägenheten. de är omöjligt med min korta kötid att få en lägenhet, eller lyckas byta. ska bli kul o se vart vi ska ta vägen... hade jag vetat de här hade jag gett nellie till någon som vet vart de bor och har råd med det. skit.
hade inte haft råd ändå, men.. jag känner mig taskig :S

och om det inte var nog.. jag har fått nå skit i magen. känns som någon stuckit in en pinne in i magen och de gör bara ont ont. de börjar göra ont i ryggen också.. men de kanske bara är min vanliga ryggsmärta. jag bör träna min rygg så jag slipper det.
har ringt till nån jourcentral för ett tag sen. jag pallar inte nå mer. inatt var de sjuhelvetes svårt att ta steget in i dimman. trots att jag knaprat i mig alla smärtstillande vi hade hemma (okej 2st)
mamma skickar sidor om någon blindtarmsinflammation.. my ass. jag har inte nå diaré symtom!!
ge mig ett piller så magont försvinner så är jag nöjd.

har tappat bort en 500ing också... JAG ÄR JÄVLIGT LESS!!!!!!!! någon lycklig jävel hittar den säkert i någon provhytt i stan. KUL FÖR ER!!!!

2 månaders-hålla-hand-dag dessutom :) något trevlig med en dag som denna.
oj, nu ringde de. heh.. happ. bara att åka iväg. ska få nå smärtstillande o säkert nå läskigt.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback