Ingen vidare rubrik

har inte riktigt vant mig vid att svara "21" ännu. usch.
det är snack om att åka till kiruna ihelgen, lainio och lannavaara också för den delen. vi kommer ju fan åka fram och tillbaka hur många gånger som hellst!! först nu, sen när tom ska jobba, sen kommer han hit efter jul, sen tillbaka med hans polare till kiruna till nyår och sen hem igen. det är väldigt mycket åkande. men jag har inte bestämt mig riktigt ännu för hur jag ska göra. julfirande.. det kommer inte alls lika många och firar jul med mitt "gäng" som det brukar vara. maria och roger ska för första gången ha julfirandet hemma hos dom i brändön, alltså kommer tommy och monica och åka dit. det blir min familj plus mormor och morfar som firar hemma hos mina föräldrar. vill inte inkräkta och vara ivägen och åka till tom. kan ju inte vara svans hela tiden, är ändå lite nöjd över att jag är någolunda klartsynt och inte bara tänker på mig själv.

nyår ska däremot bli spännande att se hur vi ska göra! jag har ingen större lust att fira med bara toms kompisar i kiruna. ska försöka lura med mig mia så kanske...

i övrigt har vi lyckats få en väldigt spännande dygnsrythm. att gå och lägga sig 7 på morgonen och vakna 12h senare är ju inte det bästa. jag tycker synd om nellie så jag har slängt på sängöverkastet och låtit henne ligga där med mig. har skuldkänslor för att jag har sovit så mycket, fast tom är ju ändå vaken lite längre så hon får ju gå ut. men jag "träffar" henne mer sällan pga det. ville bara säga det så ingen får för sig att vi inte tar hand om våran fina vita vovve :) katten mår också bra, han är bara less för att nellie inte har samma respekt för honom längre. förr så vågade hon inte göra några större närmanden.. men nu jävlar! :) stackars katt.  dessutom!! jag kastrerade honom av två orsaker : 1. kastrerade hankatter springer oftast inte bort. 2. jag trodde han skulle sluta med sitt förbannade jamande hela tiden. slutsats: han har ännu inte sprungit iväg, men han skriker fan i mig lika mycket. speciellt när man sover!!

förra natten blev jag väldigt uttråkad, men tom kom på ett bra sätt att få mig på andra tankar! laddade ner lite lugna låtar och la ihop en schysst playlist, tände ljus i sovrummet, tog fram skumpan och.. :) vi spelade kort! synd bara att jag är totalt värdelös på att spela kort :) jävla chicago spel!! men det var mysigt! gick ut med hunden och om jag minns rätt var det stjärnor i himlen :) han vet verkligen hur man får mig på bättre tankar! och det läskiga är att han vet Exakt vad jag tänker! jag skojar inte, det är sant!! orkar inte börja printa ner de bästa exemplet :) blir så jäkla långt att läsa för den stackare som gör det.

rätt skoj att kunna skriva ner i princip vad som hellst, för det är typ Ingen som läser :) det är som att det är min egna privata dagbok, fast på internet så alla kan läsa. känns skönt med lite privatliv :) lätt för mig att kunna blicka tillbaka från vilken dator med internet som hellst. måttligt nöjd :) btw.. lost har uppehåll till februari och nästa vecka kommer det ett dubbelavsnitt av prison break, sen är det uppehåll där med till februari!! måttligt less. alltså har jag bara desperate housewives att nöta! har kvar mina the L word avsnitt också! har inte haft lust och se, och när jag väl har det är datorn upptagen av en viss söt person ;) vi måste fan fixa skärm till den andra datorn så man kan göra saker när man vill, som man vill.

nu anser jag att jag skrivit av mig en hel del. ska sätta punkt för den här gången. ska bli skoj o se hur rätt jag hade om kiruna resorna och det :) kom ihåg att det var här du hörde det först



respect my honey

Kommentarer
Postat av: Madelene

desperate har också uppehåll, dock bara till sjunde januari men uppehåll som fucking uppehåll.. =)

Postat av: Madelene

kan ju alltid börja se om serien från scratch?

2006-11-30 @ 18:36:09
URL: http://madeleneoystila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback