inte lika roligt utan dig!

det är inte kul när du är borta. jag saknar dig jag saknar dig JAG SAKNAR DIG!!
somna själv utan att öppna ögat en gnutta och se dig. jag älskar dig!


owh.. tvätt tvätt tvätt.. blä. jag har tråkigt. mini-me är här och.. existerar.
jag har ont och jag orkar verkligen inte. jag har kollat på "the L word".. sett 4avsnitt av säsong 3.
man blir ju snurrig av allt bängel, men.. jag börjar bli less.
jag vill att tom ska komma hem, nu nuuu!!
jag vill att tom iallafall ska slå på mobiltelefonen, sleepyhead.
jag saknar dig, jag älskar dig!
kom hem till mig, snälla..

allt för dig älskling.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect my love




♥ UPDATE ♥

honey! fick äntligen min leveransrapport : "sms levererat till tom" hihihihii
lite långt därifrån ringde telefonen :) iihhiiihh.. skuttar på små rosa fluffmoln och är jätte jätte kär :))
love ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback