"it´s snowing in the daaaark"

får några ringer det nog en liten klocka när de läser rubriken. det är lottas egen komponerade låt "it´s snowing in the dark" som hon "skrev" på högstadiet.

jag var vaken till ungefär 02 inatt, tom gick och la sig för kanske 20min sen. jag har alltså hela dagen "själv" nu.. han som skulle vända dygnet. aja, han är väldigt söt när han sover också så.. ;)
skulle iofs behöva städa igen.. blev inte så mycket med min städning igår. bara dammsuga och skura, jag blir nästan lite besviken på mig själv.

ska ta o slänga på nån bra cd-skiva i vardagsrummet och ööööösa! (nej björn har inte hjälpt mig med xboxen ännu) kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback