shopping!

eller.. jag kanske överdrev en smula. vaknade imorse (okey på förmiddagen) och duschade.
pratade med sistaah och sen vips kom frull och plockade upp mig i hans bmw. vi åkte till stan och åt på dagobert. jag köpte ett linne också :) ett sånt där "disco-linne".. provade det först nu och.. jag antar att de måste vara tight som stryk om man inte ska tappa den. de är inga band, den bara sitter där av sig själv. scary. men fint iallafall.. känner mig rätt fet i den.. men jag får väl skita i att andas när jag använder.

shoppade en clicker till nellie också samt en påse hundgodis så hon lär sig rätt.
annars har det hittills varit en bra dag. känner mig rätt blek så jag ska ta med frull eller tom till solariet (för vilka pengar??!) kommer glida omkring som en riktig "snowflake this year".

ska ta och se de senaste avsnittet av oc också.. har inte orkat se, de har verkligen blivit sämre sen någon trillade. 4e säsongen kan fara och flyga om de kan väcka de döda till liv. ska inte skriva nå mer om det, folk kanske inte har sett. desperate housewives var lika spektakulärt som alltid :) kan inte ha någon direkt favorit o den där serien mer än att jag vill döda edie britt eller hur man stavar hennes störda namn.

i övrigt längtar jag faktiskt tills zilla fyller år, hoppas det kommer lite folk bara :) tänker inte sitta själv och skrika halsen av mig :) hahaha.
yesyes. ska inhandla fejk-naglar och "hej jag har inget på mig under"-band, sexy huh? :)

neej nej. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback