Självrisk!

lämnade in bilen igår på ford. ringde mitt försärkingsbolag och sa att det bara var min bil inblandad så det skulle gå fortare. människan i andra änden berättade att självrisken var på 4000:-! det är ingen liten summa.. :/ vi har det nog illa med ekonomin!

har suttit och bokat lite lägenheter, till och med sånna som är i gammelstad. vad tänker jag med?
jag är inte så hemma kär, aldrig! så långt och om vi ska plugga på komvux.. jag orkar inte vakna på morgonen och veta att jag ska Gå till bussen och sen börja byta buss. nää..

igår var jag på hundträff med ida och göran. tre hundar :) fast en av de var hennas lilla valp stella. hon har skaffat en som ser ut som idas hund akela. nellie var rätt duktig ändå.
och jag blev så sjuukt sugen på en mini-collie (jag vet vad de heter på riktigt!!) jag som funderade på en innan annabena och zilla övertalade mig att ta en golden istället.
om ekonomin blir stabilare och massa sånt, då ska jag fan i mig ha en sån! de är så sjukt fina, nog för att våran nellie är helt underbar.

ska ta och ge över datorn till tom igen. han har nå konstiga serier han tittar på.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback