spectacular

igår var min 21års dag. jag hade ordnat med tårta från gammelstad och en fest :) fick en micro, julstjärna o sånt av mina föräldrar. tre st toalettböcker av mini-me, en flaska martini av frill o frull, en låda med "sätta fast sladdar"-grejer samt en sån där man stoppar kanalväljare i av zilla o annabena. en blomma av mia. björn försökte ge mig något.. han skulle ta ett foto på 84an och ge mig, men det fanns inte nog bra zoom :P
daniel från sävast kom (tältarn) med alexandra och andrej(tror han hette så)
ida o henna kom också förbi.
frull körde oss in till stan (mia frill tom jag) och daniel o de kom efter i taxi. in på cleo kom vi :) IIHH inget snack om saken :) vad glad jag blev :)
sen hookade vi upp bordet jag hade beställt. 1050:- och jag o tom lånade pengar av frull. tror det var drinkarna som satte spjutt i oss. men jag var aldrig nog full för att dansa...
tråkiga saker händer alltid, även igår kväll.. jag lämnar det osagt. berörda vet.

idag mår jag som en överkörd igelkotte på e4an.
vi har ingen bil heller. skoj.
måste gå o lämna tillbaka vinöppnaren till grannen också. annabena hade gått på stort och firade med en vinflarra! hahaaha.

nej jag ska ta och tvinga tom att vara med o dela pizza. jag SKA synda!!!!!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect my hangover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback