what a happy day

ihh.. blev väckt på ett otroligt gulligt sätt imorse. 4h senare åkte vi in till stan :) jag fick en väldigt fin klänning av tom! jag har kollat på den ett tag nu, och äntligen hängder den i garderoben och skriker efter att få användas! gick förbi glitter också och hittade ett passande halsband samt armlänk/band/grej. nu är jag fit for fight!!
tack älskling, tack tack tack tack :)


nu är det bara att vänta.. :) vänta tills det blir my day och jag ska fan i mig ut på någon krog och vara väldigt nöjd och uppklädd, med min bästa accossiar man kan drömma om - tom :) , ja ni andra är också allt bra ni med :)

neeej.. jag ska faktiskt göra något mycket vettigare nu :)
kom ihåg att det var här du hörde det först



respect my dress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback