jag har en box

jag har (eller tom betalade).... EN XBOOOX! åkte hela vägen till skellefteå med en hund i baksätet för den dessutom. hjoggböle eller nå sånt! en liten sparvell på knappa 18 jordsnurr agerade försäljare!
1500 kronor senare åkte vi hem igen, även då med en hund i baksätet. syndade rejält på max i piteå.

sen när man packar upp underverket ur kartongen och ”installerat” den.. trycker på startknappen och.. vad händer .. INGET. bjöööööööööööörn!!!!!!!!!!!
less less less
sen väntar vi på något final fantasy spel till playstation.. finns ett sånt också. fan vi verkar ju som värsta spel-freaksen! haha.

SEN.. jag har blivit förkyld.. tack ni som drar i trådarna, verkligen. vänta bara till den dagen kommer då jag får träffa er.. om jag vore er skulle jag dra ut på de så länge de går.
nääääää.....en katt vill mig något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback