jag saknar dig!

mitt lilla zoo fick en liten vovvebesökare igår kväll. lilla rocco, som är schäfer, dobermann, rotweiler och boxer. en snygg liten pluttvalp :) nja plutt och plutt.. en plutt på 16kg tror jag det var. nellie låg på stolta 11.8kg!
kattens min var obetalbar! så förstörd han såg ut stackaren, nu ligger han på kökbordet och andas ut :) jissa min lilla prins!

på tal om andra prinsar så borde någon sitta på bussen nu? eller.. snart iallafall.
jag ska få sällskap av frill tills det är dags att hämta my darling från busstationen!


Jag saknar dig!!!! HÖR DU DET??
 

nellie och jag har varit på promenad precis. vi gick till affären och för första gången fick hon vänta utanför Själv. fan vilken fart jag hade inne på ica! trängade mig före någon stackare lite också.. hade en liten tävling (som bara jag visste om) när jag kom ut igen efter 1min ungefär så  var hon sååå glad!!! oh vilken känsla i magen av att se någon bli så glad över att se mig! hon såg ut att inte veta vart hon skulle ta vägen! my my my my puppie!!

simpsons race på tv nu också. först 3an och nu 6an. synd att man nött sönder simpsons och bara behöver lyssna till ljudet så kan man följa det ;)
nää.. jag ska ta ett steg in i duschen och bli ren.

kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback