läskigt..

jaha. då var det bara 3 kvar här då. tom har åkt till umeå en sväng..
lite läskigt när man är van vid att ha han här, dygnet runt. även om han sover mest när jag är vaken. torsdag fredag lördag? var det så? jag blir snurrig. jag saknar dig, fast du bara åkte för ett "litet" tag sedan.
vill inte ringa o störa när du hälsar på där.. men ändå vill jag höra att du lever och mår bra... egentligen bara höra din röst :) försökte komma på en vettigare förklaring istället för att verka totalt bestatt och väldigt vriden i huvudet!!

jag har städat idag.. massa städa. har dammsugit flera flera gånger. stor städat i sovrummet och.. ja. jag har städat!! duktigt va? :) vill att de ska vara glänsande fint när han kommer hem, älskling!

nu fick du något att läsa
jag älskar dig tom.

kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback