UPDATE

jag har äntligen fått min valp, min min min. jag har en katt också, min min min den med.
nellie, min golden retriver! ska fixa en kamera o ta några fräna idolbilder på henne så ni får ta del i min babylycka.

igår blev det fest, med lite ändrade planer. trodde först att jag o tom skulle glida ut på stan med mia, men de blev idag istället. såå.. påväg hem från umeå (vi hade hämtat hans saker därifrån) så tycker vi att vi går ut med ida, göran och några andra kottar. självklart kunde inte kvällen bli komplett utan att jag gör något schysst misstag; glömde hela min börs någonstanns (och jag visste absolut inte vart) KUUUL
men ida fixade in mig ändå :) vi drog in på heroes,  mitt första besök där till och med. det var faktiskt större än vad jag trodde att det skulle vara! och vakten var bra, lite små rolig :) gled omkring och gjorde saker som han inte behövde göra, typ lämnade sin post vid dörren för att gå och plocka upp tomflaskor. det var med andra ord inga problem att glida förbi honom i dörren! :)
tror faktiskt att vi åkte hem med honom när de stängde? haha. ja tom ida o göran. ida var en trött fisk i en skål :)


SKIT STAD SKIT STAD skiiiiiiiiit stad!!!!!!!!
FAN VA JAG HATAR UMEÅ!! de går ju fan inte att hitta något där. satans jävla polisstationen fanns inte ens med på kartan. sen när man väl kommit dit (minst sagt) så tar jag min lilla nummerlapp och vi slår oss ner i någon slags "för hall" och sneglar på grejen som säger vems tur de är, och ser att det bara är 10pers före! tack tack. jag trodde jag skulle börja gråta när jag såg att de körde igen dörren så att vi blev utelåsta från själva polisstationen! hade fan kört från luleå i illfart och fan.... nää..jag tände till rejält. satt och mumlade för mig själv "skit stad skit stad"..... men de släppte in oss igen!

sen till ålidhem och lämna o hämta grejer, köra iväg med en dator till något gult stort hus som såg ut som lumpengrejerna i boden, fast i umeå ;) haha.

ikväll blire iallafall mipikväll. jag o tom har kirrat en 3l pryl med rödvin... :) that´s a lot of wine!
brasseriet verkar de bli senare, lite fundersam över vad det är för slags musik där.. gillar verkligen inte dålig musik,, ;/ kommer snart att bli en sån där fjant som tar med sig ipod/mp3 till krogen och lyssnar. (fråga mig inte varför jag ens skulle gå på krogen då)
nejnej, nu blir de för knasigt här.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect sweetheart





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback