all right

sure, igår ställde jag klockan efter avlösnings-personen. räknade nästan med att Senast 05.36 kommer de någon och säger "hej har det gått bra, okej men fint, hejdå"
Mm..! 05.47 kommer en okänd gubbe och avlöser mig Utan att ens be om ursäkt!!! skrek lite påvägen ner om "jääävla aaas" :) hehe.
- "hur har gått?"
-"jaa bra. fast de har problem i adjustaget, 57an har gått sönder så ni blir utan!"
något var jag tvungen att säga! (57an är namnet på en travers)

när jag skulle gå till omklädningrummet innan jag skulle upp och köra sista passet så.. spöregnade det. jag fick ta av mig skjortan som skydd! (ja jag hade en tröja under skjortan!)
taack. stora jävla vattenpölar som jag var tvungen att sätta fötterna i.........
regnade nästan lika mycket på tillbaka vägen då jag hade tagit min ssab-jacka som skydd istället. satte även då foten i några lagom stora vattenpölar. förrbanade regn!!!!!!!

kom hem för ett litet tag sen. samma grej vaarje gång fast nu var det jag som inte hade hunnit ta bort efter mig när jag fick panik till jobbet. lite jobbigt att komma hem den här tiden för man kan ju som inte göra något. inte stoppa igång någon diskmaskin eller dammsuga. kanske klämmer in dammsugningen imorgon innan jag åker iväg till mitt allra allra sista natthelgspass!! 12h kvar av min sista natthelg. sen är jag leeedig. fast.. nästa helg blir också bäng för jag slutar 22.00 på fredag och börjar igen måndag morgon kl. 06. shiiiit.

nä jag ska sluta vara så gnällig och hiva in mobilen i laddaren och sjunga med i någon lite mer trevlig låt än "aaaalla flickor utom jag" och sånt svammel som spelas på "riiiixxxx fffääääämmm"
dra åt fan. kom ihåg vart ni hörde det först


respect the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback