mördad med en sax

8 skift kvar.


igår blev de utgång, förfest här som vanligt. jag markus mia martin erik o lismarie. lismarie som ska få ett till barn (iihh) stannade hemma här och vi andra drog till stan. tyvärr hamnade vi på olika ställen; jag o mia på grace(!!) och de andra vettefan.
mia träffade en vän hon pratade med, men efter ett tag orkade hon inte prata med honom mer. jag tyckte att jag skulle komma på en bra ursäkt utan att vara elak... "jaha, så ni är hur gamla.. jaha, gick på skola? jaha.. du blev kickad, jag med! jag blev utkastad för att jag råkade mörda min klasskompis med en sax"
mia sa att de Sprang. hihihi, 87 o 86a var de, inge o göra sig till för! haha.

hookade upp med olle o rebecca inne på grace där emot slutet också. splittade en taxi hem och snackade med lismarie till klockan blev seeent.
mamma vill åka på kisseutställnig på arcus idag... löööhuii.vi får se.
kom ihåg vart du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback