my angel

..träffade min lilla ängel igår. kärlek vid första ögonkastet! lilla nellie.. inte det lättaste att dra. men när man vet att man kommer och hämtar henne om ca 3 veckor så kändes det lite bättre. det var lite mer blandras än vad de sagt till mig innan. jag trodde det var 16dels labrador, men det var nellies pappa som var halv labrador. resten är pure golden. det var fyra små valpar som välkomnade oss.
2st var nästan hel svarta (huur söta som hellst!!) och två ljusa. jag fick välja mellan de ljusa.
inte så jätte stor skillnad, den andra valpen var lite mer gul runt öronen och sånt.

fuck va sugen på att plocka hem henne. min min... min valp :) min nellie.. :) oooh så söt. vi ska ha såå kul jag och nellie!
zilla och anna var också med! efter att vi varit där i en timme så drog vi till suomi och köpte koff. jag o zilla drog i oss nån i bilen påväg hem. sen... är de censur ;)

hem och sova. och nu ska jag äääntligen få dricka oboy :)
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback