vad är oddsen?

sista natthelgen pågår.
one down, three to go!

ALLTSÅ!
det finns en gubbe på lag3 som "man kan ställa klockan efter", han avlöser alltid vid samma tidpunkt, alltid (iallafall vad gubbarna säger)
mm.. jag har fått en uppfattning om att han kommer 05.36... okej. jag pratar med björn i telefonen, säger att "jaa nu är de nedräkning till han kommer, haha"
räknar ner.. "40sek kvar.. 30sek.. 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1.." vem glider inte in i svalhallen om inte.. JAPP =) han kom. jag tog.. prick på tiden. jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag GRÄT!! jag orkar inte ens tänka på det!

sen är världen så jävla liten så jag får Panik. vissa andra borde uppmärksamma det och vara lite mer diskreta, thank you very much!

snoddas - ros
en låt som tydligen alla i adjustaget hade hört.. utom jag. lasse sköld började sjunga med lite lätt samtidigt som han löste kordordet i gårdagens aftonbladet. jag grät en skvätt även där.
återigen har jag kört ut aarne från 68an och jag är svalhallschef! rättade han dessutom en gång när jag åkte med (hör och häpna) ingen idé o skriva något mer om jobbet för ingen fattar ju något ändå!

seeeeeeeen.. vill jag ge björn (JÄÄVLA AAAS) mamma scans-tvångmatning pga ovisat intresse i träningen. Min träning pratar jag om. att visa intresse, JO.
jag är väldigt trött och vet knappt vart högerfoten sitter just nu, även djupt imponerad över att jag fortfarande är vaken utan att ha sovit någonting alls sen imorse. (jag förväntar mig applåder, så sätt igång!)

countdown till vovve, nellie eller nelly. har inte riktigt kommit på vilket som jag gillar bäst ännu. lutar åt nellie iallafall. kisse är borta och jagar möss eller något annat vidrigt att vara nöjd över.
jag sörjer inte att min helg är helt paj pga jobb.. JAG TJÄNAR GROVA STÅLAR MEDANS NI SUPER!! fuck yooou!!!! jag ska, märk väl ordet Ska, åka nånstanns även om de bara är till.. stockholm. göteborg hade varit en liten kick, men.. inga flyg direkt dit neej. (det är bara för att det är Jag)
allt är inte min kompis nu, ska lägga mig i sängen och lyssna på min lilla kompis snart.
"plast är min vän".... nykter bakisångest på högnivå(hemlig)

kom ihåg att det var här du hörde det först


respect for.. aarne!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback