Ett måste ha


jag vill ha en hylla! jag har hittat hyllan! på ikea finns min dröm! har först nu orkat skriva mer om min drömhylla :) haha. måste snacka mer med morfar så den får plats i bilen. (eller söka på blocket)


EXPEDIT, 1400:-
image11
är den inte fin? va? hehe.
jag måste på något sätt försöka få hit den. kolla blocket konstant eller åka till happis. är så jäävla less på att åka/köra bil nu. det är inte granne till gränsen precis! usch. the train next time, pliiiz!

njepp. ska skutta ner i tvättstugan så vi får rena kläder I ÅR! varje gång säger jag "vi måste börja tvätta oftare så vi slipper de här". samma sak.. fattar inte hur vi lyckas. men nu kan jag skylla på att vi varit bortresta och inte haft tillgång till tvättmaskin (iallafall inte jag!)
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect expedit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback