fuck byz

igår fick jag och frull för oss att vi skulle leva lite rövare. frull anlände till svartöstan och vi drog direkt till gammelstad och till ida & göran. folk kom och gick (speciellt ut från duschen!) var där en liten stund och hann lämna nellie till mini-me. sen åkte vi in till stan för att "kolla läget". slutade på o´learys där jag drack kvällens öl :) efter en stunds skvallrande o sånt fick vi syn på, om inte, sofia larsson och lotta och sebbe! sen dök robert och nicklas upp! och johan från bergnäset som gick i våran klass på gymnasiet!! lotta höll på att tippa baklänges när hon fick träffa så många på en gång, haha. frull fick dricka vatten och chaffade min vita bil. körde hem sofia sen och jag fick äntligen se vart lotta och sebbe bodde :) faan.. jag hade ju helt missuppfattat vart de bodde!!

nåja, vaken uggla och vänder dygn. pussbit ska åka imorgon på morgonen och vara en arbetande-pussbit. tycker faktiskt att han kunde åkt idag så han får full vecka, men Nej. ska kanske inte gnälla sönder honom, jag stannar ju trots allt här och gliider.
imorgon får zilla o annabena nyckeln till nya läggan på hertsön! tidigt morgon då också om jag ska hjälpa!!
nåväl, kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback