i know i should

har planer på att pysa iväg med hunden o hojen nu när det börjar bli lite bättre väder. men jag vill ha ett mål att cykla till! zilla jobbade, björn var.. "jag ska träna, hinner inte". blä jag lägger ner verksamheten.
kanske en tur till statoil, det blir iofs 5km fram o tillbaka. mjukstart efter att ha legat efter lite.. (okej, en heel del)

jag o jissa var ute o gick precis. träffade grannens katt som ser ut som en norskskogskatt.(stavning!)
jissa lät som.. en bäjbis! (på tal om bäjbis ; fuck vilken babyboom)
tom kollar harry potter i ordning.
jag har lagat köttfärssås och spagetthi idag.

mitt internet är fucked up! sega jävla skiiiit.
ääähh.. ska tröstäta. jag har blivit fet o ful. fan va less!!
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect badboll 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback