jag hatat rubirker

jag har städat som fan för att mormor o mamma kommer och hälsar på idag. det är rent i kanske 5min tills nellie går från bädden. svarta stora tassavtryck nästan överallt.. jag håller på att bli Galen!!! dessutom har jag varit och cyklat med henne igen(!) den här gången bar det av till statoil för jag hade slut snus. det var inte jobbigt att cykla men att ha med henne.. gud förbannat. jag är svettig och.. blä. allting är jätte intressant, löv, kvistar, gräshögar, folk, hennes egen svans.. ÅÅH! saken blev ju inte bättre utav att jag inte fick plats på någon såndär kurs heller.. =/ kommer få dras med en sån hund hela tiden, iofs är hon rätt duktig ibland så. inte totalt hopplös.

sen idag kommer min pussbit hem från.. ja, uppifrån. ska bara vara hemma tror jag. den här helgen är (bortsett från toms hemkomst) totalt värdelös! skithelg.
nej ska synda rejält och dricka upp den där påskmusten som blev över tror jag.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback