JISSA!!!


Min älskling är borta! jag förstår inte hur det kan ha gått till egentligen..?! hämtade hem honom igår från gammelstad och ja, sen har han varit här med mig. jag har tvättat o pysslat på, jag misstänker att han rymt när jag öppnat dörren!


image14



Min lilla ögonsten är borta =/ min katt är bortsprungen :( jag ska ut o söka efter det lilla djuret, men jag tror inte jag kommer hitta honom.. ska lämna mat till honom så han vet att han ska hålla sig i närheten iallafall. jag har knappt hunnit gå ut o gå med honom så sticker han =/ DET ÄR VÄLDIGT SYND OM MIG JUST NU!!!!!!!!!!!
tänker inte nämna något med förkylningen för det är Inget jämnfört med min bortsprunge kissekatt!

JAG VILL HA MIN KATT NU!!!!!!!!!
GE MIG MIN KATT!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback