Kiruna

image13

Iofs såg det inte ut sådär i kiruna! tur är väl det!
i torsdags susade jag och nellie iväg på tåget mot kiruna. en söt älskling mötte oss där och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde. fredagen var en festdag och vi höll i festen. jag drack för första gången på otrooligt länge : Cider! fiifan säger jag bara. drack inte ens så jag blev salongsberusad, det gick inte! vi gick till krogen sen.. och smarta jag tänkte ju inte på att vi befann oss i kiruna så jag gick i klänning! då var inte inte alls kallt, men dagen efter.. och fortfarande idag.. min hals!!! ingem baksmälla dock, man kan inte få allt här i världen.
åkte hem igår med 18.40 tåget. får se när jag åker tillbaka till min pussbit. tror jag vill bli frisk först.

jag somnade direkt när jag la mig i sängen när jag kom hem! helt slut! kändes som att jag hade feber eller något. hojaaa "det är väldigt synd om mig".
annars kan jag berätta att jag stortvättar Igen.. räknar ca 4 maskiner. fattar inte folk som bara kör en. de måste ju tvätta varje dag! eller min morsa, en maskin till en hel familj, jag skulle bli tokig!!

jag ska lägga mig i sängen igen. kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback