"kram"

jag hatar "kram". det tar emot att ens skriva det. vem fan skriver "kram"? alltså : "jo det var jättre roligt. kram"
blev väldigt upprörd över det igår. var hos zilla o annabena med johannes jonatan och gustav. jag o johannes o jonatan kastade pil och gissa vem som vann? ;) me! jag är så jävla grymm! nog för att jag hade en helvetes tur, men jag vann ändå! tjo.

taxi 101 till o´learys hela gänget. gud va vi börjat knalla dit på senaste! men jag gillar stället, det är som mysigt ändå. slippa trängas med fulla människor på typ cleo/brasseriet. ingen konstig toalettkö eller liknande. trevligt liksom.
hem rätt tidigt och hopp i säng. ingen mat så sent på kvällen och nu är jag hungrig som ett sepe.

ikväll ska vilka de nu blir, och jag, kolla på magnus betnér i kulturens hus. ska bli roligt att göra något annorlunda! tar emot en smula att veta om att man måste börja fixa när man mår såhär :S uhhh...

men höjdpunkten är när min raring kommer hem. jag har iingen aning om när, men huvudsaken är att han kommer hem! tomt utan min tom!
jag ska knalla till vardagsrummet och kolla lost och äta popcorn! just nu skiter jag i om mina egen poppade popcorn är onyttiga!!!! kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback