now when my darling is gone..



han bara åker o åker iväg hela tiden! först två veckor när han var i umeå, sen hinner han inte mer än hem så ska han iväg igen! "du får ju följa med" yeah yeah, men jag orkar inte börja packa ihop allt i väskor igen. har ju precis fått allt i ordning och tvättat Allt igen. usch, gillar inte att tvätta.

påsk.
påsk påsk påsk. påskmust! undra om man ska införskaffa sig en flaska och sitta och pimpla själv =/ tror inte det är så bra för en liten katt eller hund att dricka påskmust. blir mindre ensamt när de där två gör hyss! nellie har fått smak för pengar! 20 lapparna ska man ha bra pejl på, annars äter hon upp dom! tror hon har slukat 40kr so far.
jissa äter bara.
ska till gammelstad senast 17.00 och äta LAX! och ägg o räkor ;) hehe. me like påsk. (jag tänker inte ens försöka stava påsk på amerikat)




you know i love you, i always will.. lalalaaaaaaa



image12
owh, älskling


ska inte panikisera mig något mer.. eeeeller hur?!?! owh..
(är det ett ord??)

blir nog betydligt virrigare i framtiden törs jag lova ;) tjoho.
jag skulle vilja hälsa också, men jag tror jag är en sån där fjant som inte törs/vill säga vem det är till, så.. ta åt er!
here it comes:
jag kan inte sluta tänka på allt som var och kunde ha blivit. drömmer om hur jag slåss, gråter och skriker, hade jag inte fått utlopp där så hade jag spruckit och jag vet inte vad jag hade gjort.

så.
kom ihåg att det var här ni hörde det först





respect easter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback