Påsk

sitter i gammelstad på pappas laptop och glassar. lena ph ekar från tv.n och jag tror hon kommer dö i en hjärtattack inom en snar framtid! i den där åldern och så där jävla galen! lite bättre texter, bort med pop och hon är duktig :) satt och funderade på om hon också opererat sig? tänkte på rynkor. tomas orup eriksson, haa..

påskmat kl. 18 snackas det om. sen 19.04 är det uppkast och jag ska nog för första gången se finalen. jag är lite sugen på att gå och titta. men 300kr? njaa.. jag tror jag hellre lägger 300kr på 3.5or! känns som att jag var den enda som inte gick ut igår. inte för att jag lider utav det, som jag fick det skrivet nyss "fjortisgrace".. hon hade en poäng där. idag är det tydligen "vi andra" som går ut. fårse om jag också tar på mig klackiskor(!) och struttar iväg ut på fest :) känns lite stressigt..

och tompluttis.. ingen mobiltelefon(laddare) och fryser.. stackars liten. lite taskigt att inte bara kunna ringa precis när man vill. känner mig låst. iofs kanske mycket kommer för att jag är här. men.. jag har iallafall en fungerande Röd mobil ;) haha.

jag var tvungen o skriva lite, finns inte så mycket annat att göra..


kan också berätta att jag laddat ner wallander och beck till mamma :) synd bara att hennes brännare är paj och inte vill. tekniska jag får koppla o trixa igen! känner mig grymt teknisk när jag är här :) haha.

HAHAHAH. mamma sitter mitt emot mig och skriver på msn till mig! HAHAHHAHA. jag döör. hon sitter och små flinar varje gång :) hahaha. "ska du med på ikea med mig" HAHHAHAHA
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect my mother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback